Salam n hi to all...
Hari ini rakan-rakan di Malaysia semuanya dah mula bercuti. Seronoknyer..mood raya dah sangat terasa. Walaupun jauh di sini, and teramat busy dengan kerja, lagu raya dan suasana raya dah terngiang-ngiang and terbayang2..Hee....Tapi takpe, takmau complain, sabar-sabar kan aje..nak fikir pasal raya je skrg ni...
Plenty to write, but I have to stick to my strict schedule for this week. So this will be a very short entry. Coming straight to the point, today balik dari lab stop by the porter's lodge to check my pigeon hole...Wuhuuu...Look what I found there...Kad Raya dari Klang!!!
I know it's coming cuz ibu said my little cousins wrote a card for me. Tapi the last time I spoke to ibu, she just realized that she forgot to send it. Boley takk? So I thought it will arrive most probably after raya ;( To my surprise, harini dah sampai...Yayy...Sebak jgk baca kad tu. Of course the contents were all happy wishes, but biasalah emotional di saat-saat seperti ini...Gambar Mikayo pun ada. Cant help to grin on my own. ;)
Alrity..get back to work..Selamat bercuti dan selamat balik kampung kepada semua...May Allah bless you all during this festive season ;)

2 comments:
selamat hari raya jehan :)
salam jehan...:-)
selamat menyambut hari raya aidilfitri di perantauan jehan...jgn sedih2 ye jehan...InsyaAllah,ada rezeki dan kesempatan nanti,kita jumpa kat UK ok!!!...pray for me jehan...I'm so worry with my student visa right now...huhu...as you said before,tawakal saja pada Allah...you take care,jehan...all the best,k....:-)
salam Aidilfitri dr Msia:
-Faiza-
Post a Comment