Friday, 5 June 2009

From Yeah yang agak alagapas


Heh, Sory Yeah!

Yeah mmg alagapas kerana telah meng-award-kan friendship award ini tanpa pemberitahuan. Maka, setelah melawat blog beliau dan membaca entry yang ditulis lebih dari sebulan yang lalu, barulah disedari ada award yang menanti.

Busy ek pacik?

Anyway, after reading this post, barulah sedar yang kami pertama kali berjumpa di cybercafe yang disediakan UNISEL secara percuma, called Free-Lab. Hehe. He was monitoring the lab at that time. I believe Imran (his tall brother) was there too? And so my first words uttered were "Nak satu pc?" Muahaha..I tak ingatlah Yeah, but I guess that might be true.

Anyway, Yeah ni mmg baik, penyayang, caring, smart and hardworking. (cukup tak I UP-kan you Yeah?) Haha. We were the bujang-vogey group members, group yang kununnyer terdiri oleh warga UNISEL yang single-mingle aja at that time. We were quite close, I can admit, as he is also a good listener. Not that I have much to whine about. But the point is, he's always supportive.

This guy is truly a good friend. He love girls (haha) and girls love him too. Banyak scandal mamat ni woo. I tak ingat his current affair, there were so many that I have lost track of all the girls's names mentioned. (cewah begitu hebat!) Tapi what matters the most is, IS HE SINGLE OR IS HE NOT?

He is single and available y'all........ muahaha

Yeah, cukup tak promosi I ni? ;) Anyway, he is afterall a good friend. Tak sempat lagi lepak ngan you kerana dia ni busy sesangat. Bila mau jumpa 'girfren' di Shah Alam, sila singgah di extreme park ok, belanja burger king satu. Heh

Ok, panjang plak entry promosi Yeah ni. Thanks again for the award. No, I am not the best blogger, but I can be your best friend. ;) Take care dude!

3 comments:

kak ja said...

Miss J, Yeah ni sesuai tak digandingkan dgn Azizi dlm senarai calon nantu kja?

Miss J said...

Hahaha..Kak Ja sedang mencari atau mengumpul calon2 menantu ni?

Hurm..kalau diikutkan, piawaian pakcik Azizi agak sukar dicapai kerana sudah terlalu tinggi, hampir perfect. (ceh, puji pacik). Tapi kawan saya ni pun ada kelebihan tersendirinya. Maka, layak jugaklah ke peringkat semi-final. Hehe ;)

Yeah Jamal said...

jehan - walaweh.. pe nih.. jgn la mcm itu sekali.. ni dh up tahap otai.. i mane de mcm itu.. but u made me sound like a player.. haha.. even tho i am one but not that obvious kot.. hahaha..

kak ja - kalu nk masuk kn dlm list apa salah nyer.. hahaha.. tp kene terime seada nyer la .. haha.. lol